ROWEREM DO MOSTKOWA - RUSZA PRZETARG
- Odsłony: 4951
Pod koniec ubiegłego roku, otwarto mającą 5,90 km długości, ścieżkę rowerową na odcinku Dzikowo – Barlinek. Inwestycja ta została dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. W ramach Trasy Pojezierzy Zachodnich biegnącej przez centralną i południową część województwa z zachodu na wschód oraz odcinka Trasy Velo Baltica, założono również budowę odcinka Sulimierz-Mostkowo-Dzikowo.
Inwestycja ta zaplanowana została na lata 2019-2020. Wczoraj, 04 kwietnia, Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, który działa w imieniu województwa zachodniopomorskiego, ogłosił przetarg na budowę m.in. odcinka trasy - Sulimierz-Mostkowo. Projekt pod nazwą „Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Pojezierzy Zachodnich etap II odc. Sulimierz – Mostkowo, Pełczyce – Płotno, przejście przez Barlinek”, jest współfinansowany przez Unię Europejską, z programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020.
REKLAMA |
Złożone przez ZZDW zamówienie, obejmuje budowę drogi rowerowej o długości ok. 2,92 km na odcinku Sulimierz – Mostkowo, budowę ciągu pieszo – rowerowego o długości 35 m w Barlinku a także budowę drogi rowerowej o długości ok. 5,0 km na odcinku Pełczyce – Płotno. Przedmiotem zamówienia ogólnie, jest budowa dróg rowerowych o łącznej długości ok. 8,00 km.
Dodatkowo, opublikowane w dniu wczorajszym zamówienie, obejmuje oznakowanie trasy rowerowej przebiegającej przez ul. 31-go stycznia, Jeziorną, przez Park im. Emanuela Laskera, Szpitalną, Pełczycką – na długości ok. 1,80 km. Zakres prowadzonych robót to m.in. usunięcie drzew i krzewów, wykonanie projektowanej konstrukcji drogi rowerowej o nawierzchni bitumicznej oraz zjazdów z kostki kamiennej, wykonanie poboczy czy też odcinkowe zabezpieczenie ruchu rowerowego barierkami. Czas na składanie ofert mija 08 maja 2019 r.
Szacunkowa wartość całego projektu, to koszt ponad 5 mln netto. Termin rozpoczęcia prac, zaplanowany jest na czerwiec tego roku, natomiast zakończenie, ma nastąpić dokładnie rok później - w czerwcu 2020 roku.
monikary
Dodaj komentarz
Wpisy wulgarne, zawierające błędy ortograficzne, hejt, kłótnie, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj? Napisz do nas redakcja@barlinek24.pl lub użyj przycisku "Zgłoś administratorowi". Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy. Prosimy nie podpisywać anonimowych komentarzy z imienia i nazwiska. Regulamin komentarzy.Twój komentarz nie został opublikowany? Skorzystaj z fb i komentuj pod postem na naszym profilu B24.
Komentarze
Guest
Generalnie te ścieżki nie są dla turystów tylko dla aktywnych mieszkańców miasta. Widać Ty do takowych nie należysz.
Marceli
Tak, jest jak widać, a oznacza to, że tezy jakie padają od lat są prawdziwe i wielokrotnie dowiedzione - nikt nie planuje ciągów rowerowych, nikt tego nie czuje. Mamy do czynienia z tak zwaną akcyjnością. Trzeba coś wyznaczyć, więc wyznaczamy. A że to ni do lasa ni do Sasa, nie ma znaczenia - przecież widzicie, że planujemy i realizujemy. Dlaczego się nas czepiacie.... Ot, takie lokalne bleblanie
Guest
Guest
Guest
Guest
Guest
Guest
Guest
Guest